poniedziałek, 6 stycznia 2014

LARRY cz.1


   Mam na imię Louis. Mam 25 lat. Byłem w więzieniu, za... za gwałt. Teraz wyglądam tak. Moja rodzina udaje, że mnie nie zna. Strasznie sie zmieniłem po rozpadzie One Direction. To z jednego powodu. Domyśliłem się, że więcej nie zobaczę Harrego. Kochałem go... Nadal go kocham. Mieszkam sam, w ubogiej dzielnicy Londynu, ponieważ nie chcę narażać się na Directionerki. Chyba nie zniósłbym tego, gdyby chcieli autografy, zdjęcia. A może by nie chcieli? W końcu siedziałem 3 lata za gwałt na nieletnim. Ohh tak... nieletnim. Jestem bi. Kiedyś byłem z Eleanor, ale to nie była osoba, której pragnąłem...
     Właśnie siedzę na tarasie. Palę jakiegoś skręta. Uzależniłem się. Pale tą tanią trawe i biore w żyłe. Dobrze, że miałam dużo hajsu z czasów 1D. Teraz niczego mi nie brakuje. Słyszę stłumiony głos silnika. Ohh.. poznaję to auto. Harry kiedyś takim jeździł. No cóż było minęło. Po chwili zapominam o samochodzie i o Harrym. Wydaje mi się, że słyszę dzwonek do drzwi, później pukanie, ale jestem tak zjarany, że nic nie kojarzę.  Ohh... *mdleje*



tak, wiem króciótko, ale to takie wprowadzenie :).

3 komentarze:

  1. Hejka! :3 Zainteresowało mnie to, więc nominuję Cię do Libster Award! Więcej info u mnie http://midnight-memories-moje-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka! :3 Nominuje Cię do Liebster Award! Więcejj info u mnie na blogu! --> http://mojezycienabierasensu.blogspot.com/2014/01/nominacja-do-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bum cyk cyk nominuję cię do Liebster Award więcej info u mnie na blogu --->http://you-are-my-life-fan-fiction.blogspot.com/ w zakładce Libster Award

    OdpowiedzUsuń